Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25
Leeghwaterstraat 25

Leeghwaterstraat 25

Reeuwijk

€ 195,- p/m

Interesse?

Neem contact met ons op!

Neem contact met ons op

Omschrijving

Kamers en werkplekken te huur in het Verzamelgebouw Reeuwijk. Een full-service kantoor midden in het Groene Hart. Het gebouw is ideaal voor ondernemers die één of meerdere volledig verzorgde kantoorruimtes zoeken, maar ook voor startende ondernemers die een werkplek zoeken in een inspirerende omgeving omgeven door andere startende ondernemers. De panden zijn voorzien van een bemande receptie tijdens kantooruren, welke uw bezoek ontvangt met koffie of thee. In de gebouwen zijn meerdere vergaderruimtes flexibel te boeken. De mogelijkheden variëren van het huren van een enkele werkplek tot kamers van 19 m² tot 97 m². Daarnaast is het ook mogelijk om een stuk bedrijfsruimte/opslagruimte bij de kantoorruimte te huren.

Locatie
Aan de rand van bedrijventerrein “Zoutman” nabij de Reeuwijkse plassen.

Bereikbaar
Op 5 autominuten van de A-12 (Utrecht- Rotterdam/Den Haag).

Vloeroppervlakte
De totaal beschikbare verhuurbare vloeroppervlakte van de kantoorruimtes bedraagt 461 m².
Kantoorruimtes te huur vanaf 19 m².
Mogelijke bedrijfsruimte te huur vanaf 27 m².

Kadastrale gegevens
Gemeente Reeuwijk, Sectie B, nummer 4413.
Perceeloppervlakte 1.461 m².

Parkeren
Diverse parkeerplaatsen te huur.

Voorzieningen / Opleveringsniveau
• Receptie/secretariaat;
• Flexibel te boeken vergaderruimtes;
• Kantine/pantry;
• Terras aan het water;
• Pantry op elke verdieping;
• Mogelijkheid om flexibel ruimtes bij te huren;
• Airconditioning in de kantoorruimtes;
• Mogelijkheid om gemeubileerd te huren;
• Zonwering;
• Mechanische ventilatie;
• Led-verlichting.

Huurprijs
Kantoorruimte: vanaf € 350,- per maand excl. BTW
Bedrijfsruimte vanaf € 295,- per maand excl. BTW
Werkplek in huiskamerkantoor: vanaf € 195,- per maand. excl. BTW
Kantoor in huiskamerkantoor: vanaf € 295,- per maand excl. BTW
Postadres: vanaf € 95,- per maand excl. BTW
Parkeerplaats: vanaf € 32,50 per maand excl. BTW
Eenmalige entreekosten: € 395,-
Indien de BTW niet kan worden verrekend dan zal de huurprijs met een nader vast te stellen bedrag worden verhoogd.

Servicekosten
Nader overeen te komen.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks voor het eerst één jaar na datum ingebruikname, zal de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens consumentenprijsindex (CPI), 2015=100, reeks alle huishoudens.

Betalingen
Huur en BTW per kwartaal vooruit.

Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur, inclusief servicekosten en BTW.

Huurtermijnen
Tot 50 m² minimaal 1 jaar
Tussen 50 m² en 100 m² minimaal 2 jaar
Vanaf 100 m² minimaal 3 jaar
In overleg met eigenaar kan hiervan afgeweken worden.

Verlengingstermijn
Nader overeen te komen.

Opzegtermijn
Nader overeen te komen.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

Aanvaarding
In overleg.

Voorbehoud
Elke transactie behoeft de nadrukkelijke goedkeuring van eigenaar.

Disclaimer
Al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van dit adres. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Bij Abram Bedrijfsmakelaardij geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Lees meer

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 195,- p/m
Status
beschikbaar
Aanvaarding
in overleg

Bouw

Hoofdbestemming
kantoorruimte
Bouwjaar
2002

Energie

Energielabel
A+

Oppervlakten en inhoud

Perceeloppervlakte
1.461 m²

Kantoorruimte

Oppervlakte
461 m²
In units vanaf
19 m²
Verdiepingen
2
Verzamelgebouw
Ja
Gemeenschappelijke ruimtes
Receptie, vergaderruimte, sanitair en pantry/keuken

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark

Locatie

Downloads

Afspraak maken?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.