Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1
Zuidelijk Halfrond 1

Zuidelijk Halfrond 1

Gouda

€ 95,- p/m² p/j

Interesse?

Neem contact met ons op!

Neem contact met ons op

Omschrijving

Zoekt u een duurzame kantoorruimte waarbij u volledig ontzorgt kan worden? Dan bent u bij het Zuidelijke Halfrond 1 aan het juiste adres.
In dit duurzame pand bieden wij de westelijke vleugel van circa 250 m² gelegen op de tweede verdieping aan.
Het kantoor kan volledig naar wens ingericht worden, in overleg met de eigenaar.

Het gebouw is voorzien van een receptiefunctie, een bar en het gezamenlijk gebruik van het restaurant.
Een potje tafeltennissen, een heerlijk kopje koffie drinken of vergaderen in een van de gezamenlijke vergaderruimtes?
In het pand aan het Zuidelijk Halfrond 1 kan het allemaal!

Het betreft een af te sluiten ruimte, alleen toegankelijk voor huurder.

Locatie
Het pand bevindt zich bij de ingang van het bedrijvenpark Gouwespoor te Gouda.

Bereikbaarheid
Per auto
De snelweg A12/A20 Den Haag/Rotterdam-Utrecht is op circa 5 minuten afstand gelegen.
Per OV
Het NS-station met treinverbindingen richting Den Haag, Rotterdam en Utrecht ligt op korte afstand.

Vloeroppervlakte
De totaal verhuurbare vloeroppervlakte van het gebouw bedraagt 2.807 m².

Beschikbaarheid
De westvleugel op de tweede etage bedraagt 250 m².

Parkeren
Er zijn parkeerplaatsen beschikbaar gelegen op afgesloten parkeerterrein.
Parkeernorm 1:50.

Voorzieningen
De kantoorruimte zal opgeleverd worden inclusief:
• Luchtbehandelingsinstallatie;
• Cv-installatie;
• Te openen ramen;
• Binnen- en buitenzonwering.
• Eigen brievenbus;
• Personenlift;
• Fulltime receptie;
• Mogelijkheid tot ontzorgen van de lunch;
• Mogelijkheid tot koffievoorziening;
• Medegebruik van tafeltennistafel en airhockeytafel;
• Vergaderruimtes;
• Pantry’s;
• Dubbele toiletgroepen;
• Buitenterras aan het water;
• Automatische deuren met tochtsluis;

Huurprijs
€ 95,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

Parkeerplaats
Parkeerterrein € 550,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.
Parkeergarage € 800,- per plaats per jaar, te vermeerderen met BTW.

Servicekosten
€ 70,- per m² per jaar, te vermeerderen met BTW.

Huurprijsaanpassing
Jaarlijks voor het eerst één jaar na datum ingebruikname, zal de huurprijs worden aangepast op basis van de wijziging van het maandindexcijfer volgens consumentenprijsindex (CPI), 2015=100, reeks alle huishoudens.

Huurtermijn
In overleg.

Betalingen
Huur en BTW per maand vooruit.

Zekerheidsstelling
Bankgarantie ter grootte van drie maanden huur inclusief servicekosten en BTW.

Overige condities
Huurovereenkomst op basis van het standaardmodel van de Raad voor Onroerende Zaken (ROZ).

Aanvaarding
In Overleg.

BTW-Status
Over de huurprijs en servicekosten wordt BTW in rekening gebracht. Bij het vaststellen van de huurprijs is ervan uitgegaan dat huurder voor minimaal 90% belaste prestaties in het gehuurde verricht.

Disclaimer
Al het bovenstaande betreft informatie omtrent de verhuur van dit adres. De informatie is met zorg samengesteld, maar voor de juistheid ervan kan door Bij Abram Bedrijfsmakelaardij geen aansprakelijkheid worden aanvaard noch aan de vermelde gegevens enig recht worden ontleend. Nadrukkelijk is vermeld dat deze informatieverstrekking niet als een aanbieding of offerte mag worden beschouwd.
Lees meer

Kenmerken

Overdracht

Huurprijs
€ 95,- p/m² p/j
Status
beschikbaar
Aanvaarding
maandag 01 april 2024

Bouw

Hoofdbestemming
kantoorruimte
Bouwjaar
2000

Energie

Energielabel
A++

Oppervlakten en inhoud

Perceeloppervlakte
2.681 m²

Kantoorruimte

Oppervlakte
250 m²
In units vanaf
250 m²
Verdiepingen
1
Verzamelgebouw
Ja
Gemeenschappelijke ruimtes
Receptie, kantine, vergaderruimte, sanitair en pantry/keuken

Omgeving

Ligging
Bedrijventerrein en kantorenpark

Plattegronden

Locatie

Downloads

Video's

Afspraak maken?

Vul ons contactformulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.